Tuesday 16 April 2013

Rindu lah zaman tecik2 dulu... :'(

Sorry.. Gambar ni x leh nk move kat bwh.. huhu.. Sape  lah yg pandai2 candit gamba aku ni.. Ni bukan cry eh.. Ni aku  tgh lap kek kat hidung aku tuh.. Dlah punya kerja !
Kerja aku post ape yg ada dlm kepala aku nih.. so u, see and shut up ! kan dah kna marah.. ni aku nk tunjuk gambar masa aku kecik2 dulu.. hehe.. ni time form 5 .. alaa. kelas kitorang sama je dr form 4 sampai form 5... kelas x berubah.. ahli pun x berubah.. kitorang hidup mcm adik beradik taw.. mmg aku x kan lupa lah.. dalam kelas aku mana ada orang couple skelas.. mmg x lah kan.. sbb mmg rapat dr form 1 lagi.. tp aku je yg start masuk time form 3... tp mmg best lah.. kalau ada kawan yg sedih, kitorang akan try faham n pujuk.. tu yg kitorang akan buat.. hidup mmg gila2. kepala semua sama... gila2 lah maskud aku.. kalau bab IQ mmg aku akan low profile lah.. sbb aku bukan nya pndai mana pun.. huhu.. tp xpe.. asal aku happy :') aku ingat lagi... time perayaan hari guru.. most of my class terlibat.. aku wakil puteri islam.. Go PPIM ! hihi.. saje je semangat lebih.. lebih kurang sebulan praktis... sampai exam pertengahan pun kitorang terpaksa tunda.. aku suka sbb aku dpt tgk orang aku admire dulu.. hehe.. shhh ! ah! lupakan lah.. kitorang x pernah berpisah.. and satu lagi peristiwa.. time form 4 kan ramai jugak yg terpaksa pindah ke sekolah lain.. ktaorang siap buat montaj lagi.. mmg sedih! aku lah paling kuat nangis.. sbb 2 of my best friends pindah.. sorang pindah kat teknik dan sorang lg kat kolej.. lumrah hidup kan? tp alhamdulillah aku dpt go on.. ops! panjang lah plak aku membebel.. okay lah.. Aishiteru <3
Last Jamuan dan Pertemuan.. After Biology Paper.. miss you !


Senior Year .. Oh Yeah ! :)

ni time form 3 :) cikgu paling sporting aku pernah jumpa ! Love Cikgu Rashid :)


ni time form 4 :)